lördag 25 juli 2009

Smått disaster trip

Sorry all. Jag har varit totally frikopplad från blogg for while. Kan jag ytterligare blame shame? Jag tror inte. Anyway. Jag och tjej oldie var på small road trip som promised.

Trip inte började bra. För att tease hon hade hyrt kombi car. Naturligtvis jag inte vill åka i family bil. Folk kan tro jag är mes.

Turlig nog I had disguise med. Some how jag hade på känn hon skulle try med förödmjukelse på some way. Tjej oldie vill väl men inte hon har glamour felling som moi. Faktisk ibland hon inte ser klok ut.

Trots ugly car och shame jag njöt little av trip. Tyvärr tjej oldie, för att spä på, hela tiden mentioned Ullared. She threatened vi skulle dit. Jag blev mycket upset.


Later, to make up for her bad uppförande, tjej oldie helped me mit utviknings pic. Some vinklar är hard att ta själv.


I think det är tasteful. Inte reveal to much. Nu bara magazine to publish is needed och jag har den där tron.

Majken.

1 kommentar:

F.d. Förakt sa...

Ser trevligt ut, även om jag fruktar att jag är aningens för pryd för den sista bilden...