fredag 3 juli 2009

No visitors...

Hej all. You must all be på semester or nappade också? Som moi. Anyway jag ser nappers går in på blogg och read. Om de inte gillar läs they shake box. De är very boring vara blogg queen without fans. Också det är very boring vara i box.



Jag started nedräkning but sen jag tappade bort mig. Nu jag inte längre vet när jag tror att jag blir free. Ändå, in all boredom, jag har joined Spray Date. Alltid det är bra att utöka sin nätverk. Också man inte vet vad nya bekantskaper har på bakficka. We får see.

Anyway, en kille direkt hookade på moi on Spray. Han skrev han gillar inprisoned girls. Också han fancy min rosett. Pic nedan är från förra sommaren, han looks older nu han skrev.

Vad tycker fans?

Majken

2 kommentarer:

Jonte sa...

Jag tror faktiskt att du kan hitta nån bättre.

Enligt rykten så jobbar befrielsefronten på för att få dig frigiven, men repressionen från statens våldsapparat är hård. Inte lätt att bedriva statsgerilla i Göteborg.

Har dock en känsla av att det kommer att lösa sig snart i alla fall.

Majken Jackson sa...

Ok, thanx. Som sagt jag tappade bort mig i nedräkning. Du inte har koll? Också jag inte har forgotten your will att vara sugar daddy till moi. Har du jobb yet? Best wishes, Majken.