lördag 18 juli 2009

So nesligt

Hej all. Still jag är så humiliated och have mycket svår att ens öppna eyes, all of shame. Anyway. To please me tjej oldisen och moi ska lite på road trip på månday. Hon ska till herrgård mit work och vem bättre to bring än me? Probably hon vill lite av my star gaze ska rubba of på henne till möte med adliga people som bor där. Vi kan se, jag säger, vi kan se.

Också, den här guy that died (han som har allmost mitt namn) sell alla sina things nu. Uppenbarligen he had very good taste. Jag har among annat found den här chair jag need:

Perfect since den har pretty låga paws. Som moi. Också jag passar very good till gold.

Fuck shame, jag behöver snarast make money for nya things. So: Jag ska vika ut moi. Sedan all jag behöver är find magazin to publish. Tip?

Majken.

Inga kommentarer: