torsdag 30 juli 2009

Raisin revenge

Hej all. Since tjej oldisen är out socknes och jobbar jag har tagit revenge on her. Inte alls jag kommer ut lika mycket med her out of hus. Kill oldie är ignorant mot moi. Mycket.

Anyway. So jag followed her on train to Halmstad. Inte jag had to hide så mycket since hon sov all the way. Sedan jag snook in through window to fikarum.

Fika room in styrelse of län where tjej oldie jobbar for ytterligare vecka und dag. Revenge is visible i nederkant. Det inget har med napkinsarna att göra.

Ha ha! Sweet hämnd. Allthough det är bra hon tjänar pengar också hon har andra things to do for me. Detta kommer remind her. Jag har eaten hela raisins. Porcelain body can not bryta ner raisins. Result is in plate. Really I had to push them out.

Också: jag tror jag håller på få pig sickness. Fur is feeling very odd. Majken.






Inga kommentarer: