söndag 12 juli 2009

Free, at last!

Och so humiliated. Apparently när jag var dansande till schlagerfesten två månader ago och nappers kom, nappers inte kom. Instead jag danced omkull och hit head hard. På some way jag hamnade in box. Sedan tjej oldisen åkte iväg to work! När kill oldie såg box han bara ställde på hylla. Och där jag har stått. All napper knock and everything apparently har varit illusions.



Inte ens tjej oldie har varit hemma och worried sick. Däremot jag har varit hemma. All theese feelings for nothing. Fy, jag känner lurad. Och skam. Majken.

3 kommentarer:

lisa sa...

Men äntligen befriad, och det är ju det viktigaste, nappers eller ej.

Jonte sa...

Äntligen fri! Då får du fira genom att unna dig själv minst en flaska Galliano.

F.d. Förakt sa...

Yeay! Lysande upplösning, welcome to the land of the living!