onsdag 8 juli 2009

Också.

Aha! Kanske också jag skulle ta vacation? Kanske jag inte will blogg for long time! Vad ni då ska strunta i att läsa!??

Alltså, sorry. Men box life is really hårt nu. Jag är ensam och det är dark. Jag inte längre vet om ögon är öppna eller closed. Inte jag heller vet om rosett sitter snygg. Tills free jag menar.

Porslin i en låda
Kan inte förråda
Din innersta hemlighet
Bara Majken vet
Michael Jackson är död
Så poesin löd
Probably jag har tappat helt koncepten nu. Vad the fuck skriver jag? Paws are working on their own. Knappi-knappi-knapp is allt jag hör. Alla lika, alla olika. Majken.

4 kommentarer:

lisa sa...

Majken, du vet ju att du alltid är snygg och rosetten sitter rätt, box eller inte.

Majken Jackson sa...

Word!

F.d. Förakt sa...

Hang in there Majken! We need you. Våra dull lives skulle vara unbearable utan din blogg!

Majken Jackson sa...

Word!