lördag 16 maj 2009

Slagerlycka turns to fright!

Hej all. Tjejoldisen and me har tjejkväll med schlagerfestival. Camilla Thulin har designat även my dress. Hon själv hörde av sig and beg. Jag sa till slut ok.


För oldisen vi också hade dansuppvisning. Det var parade and russia på tema. Jag hade much nytta av steg jag lärt från Let´s Dance.

Then: doorbell rang. Ok, jag tänkte. Antagligen det kommer någon sorts surpriseparty for me? Jag told oldisen att öppna since jag var trött från dancing. Tyvärr det inte var vänlig visit. Tjejoldisen got dragd ut i trapp och svartklädda men stormed in. Åh, inte mc-gäng igen jag tänkte. It´s getting old. Det var inte.

Tydligen jag har trampat på tår med yttrandefrihet i blogg. Männen talked in annan language men var very rough. They took mugshot of me and put me in box.

In close up you can see my soul is bleeding. I can speak no moore. Turlig my blogging paws are still free!

Fortunate också jag managed to sneek mobile with me inside fur so I kan fortsätta speak my mind.

I am scared. I am dog in box. Majken.

1 kommentar:

F.d. Förakt sa...

Love the dans! Klart bättre än allt som visades i melodifestivalen!