söndag 10 maj 2009

Behandlad som lady

Hej all. Yesterday oldisarna had friends over. Again det var kille som trodde jag var katt, sen inte, och Oh Karolina.


Som anstår till besök hos dam med flera de hade pressy med till moi. Since jag inte äter much jag mest gladde på colours som mycket matchade mina. Oh Karolina also complimented me och sa rosett är svagt peach pink. I alla fall jag tror komplimang.


Outfit of the day är tantgodis nekclace. Only en av most discusting piece fanns i hela party pack. Också den inte på matcha med me.

Me so play full. Jag säger som Beatles, strawberry horns for ever. Mest jag hade för att distrahera killoldie så I kunde get to computer. The urge att blogga är stark efter några glasses Galliano.


Sucess!

Tyvärr killoldie mycket bryskt föste mig off computer. Really han är pain in the ass ibland. Också jag tycker han luktar old. Naturligtvis jag blev pissed.

6 kommentarer:

Jonte sa...

Kan du inte övertala dina oldisar att du ska få en egen dator?

Majken Jackson sa...

De säger när jag tjänar egna pengar. När är det?

Jonte sa...

Låter som en bortförklaring tycker jag. Oldisarna är ju till för att du inte ska behöva tjäna egna pengar.

Majken Jackson sa...

Thanks! Finally! How about vara min gudfader? Kan du köpa mig dator?

Jonte sa...

Tyvärr inte heller jag har något jobb i dessa tider. Kanske i framtiden...

Majken Jackson sa...

Äh! You fattiglapp!