lördag 23 maj 2009

Box visit!

Hej all. Today jag har visit in box. Tydligen han har mycket vana av life in box och har gett mig very smarta tip. For example jag ska inte andas moore än varannan gång. Också han säger att inte pee första gången för sen det aldrig tar slut. Hans box experience ended in park. Jag hoppas min ends med glamour.





Also jag har hört dog nappers talk in eget språk och somehow jag har börjat känna igen words nu. Det är rather lätt. Förtut jag heard dem worry about blogg still going strong.

Box tystar inte Majken!

2 kommentarer:

Jonte sa...

Ett bra musiktips i dessa tider kan ju vara det gamla 80-tals bandet Living In A Box :)

Majken Jackson sa...

Jag lyssnar inte så much music. Gillar bäst mig självs sounds. Också just nu jag är väldig busy listen to dog nappers.