tisdag 19 maj 2009

Life in box

Hej all. Alltså still jag har inte kommit ut ur box. Inte heller jag har bloggat på dagar and several nights. Jag har sparat battery in phone för att be able to blogga today. Det är min name-day! Congrats to me! Anyways, jag önskar for pressy:

1: Money
2: Pearls
3: Fritagning

Som jag är so samhällsföljande jag happen to know det inte är särskild svårt att free people from fångenskap. All du behöver är lakan och fil. För ledtråd jag kan säga det är mycket mörkt i box. Jag hör kyrkklocka slå och sirener från ute.

Come find me nu!
Mejken

1 kommentar:

lisa sa...

Först och främst, hjärtliga gratulationer till namnsdagen! Kan du beskriva mer hur det är runt boxen? I dagsläget gissar jag att du är vid masthuggskyrkan, men jag är inte säker, och det vore ju synd om jag organiserar fritagningen och kommer därifrån med någon annan än dig.