måndag 20 april 2009

Old Nyhetsbrev: Senaste dejten

Hej all! I veckan var jag på lunchdejt i Slottsskogen. Oldisarna hade hookat up mig på krogen. Det kändes sådär.




Väl där slappnade jag av lite i vårsolen men eftersom det var kyligt stannade jag i transportväskan. Man behöver inte visa allt direkt. Harry, dejten, var ganska trevlig men lite young & restless sådär.




Ibland var han lite för närgången och en gång blev han sur. Sedan täljde han ett hjärta till mig av en träbit. På det stora hela gick det ganska bra.




This all get me thinking, Förra vår jag var i Slottis on dejt and i år too. Everything går i circles and all oldisar blir äldre. This verkligen aktualiserar God father concept. Vem vill bli? Jag kan rucka på stark (since no mc-threat) men inte på rik. He has to be allså.
Anyway, time goes by, allt som finns kvar är min beauty.
Majken.

1 kommentar:

Jonas sa...

Vad fan är det här?:-O