söndag 5 april 2009

Den där tjejfest

Hej all. Today tjejoldisen har varit mycket slapp. Bara hon har legat platt. Först nu hon orkar tänka på mig och hjälpa med blogg. No förståelse för läsare och commitment. This was fest:
Naturligtvis jag hade klätt upp. Halsband jag hade kring rosett för att dra uppmärksamhet från patch.

Direkt när tjejoldis oldy kom hon la på massagekudde. Sedan hon låg som streck ett tag och lät porr.
Också jag tog pic av dem. Men bara ett på grund av rynkor.

Partyhatt och trick.
Päron de hade lagt upp som svan de sa.
Sedan de gick. Verkade förutbestämt att jag skulle passa ljusen.

Efter tag killoldis och killen som trodde jag var katt, sen inte, kom hem och fest började på ny kula.

Anyway, tydligen bag-in-box kan vara starkt. Tjejoldis blev svag i moralen. Bättre då jag tycker om Galliano. Och alltid man ser hur mycket finns kvar.
Majken.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Herregud vilken kväll det var! Tack Maria och hmmm...Majken. Nästa gång vinare på flaska.

Majken Jackson sa...

Tjejoldis says ja. Jag säger go Galliano.