lördag 18 april 2009

No plans for evening!

Hi all, jag totally trodde my night was cut out and jag kunde tagga på oldisarna. Men nu de säger jag inte kan komma. Nämligen de ska gå ut efter kompis home and jag har ingen ID. Också de påstår jag inte sköter mig alltid. Ute that is.

Tyvärr jag inte heller har möjlighet att go to Lisa´s birthday party. Since spårvagn is for pöbel and they also skjuter på dem nu, det är no alternative. Taxi naturligtvis är for mig but oldisarna is hogging all the money. I get none.

Varför de bekämpar min lycka in this sätt?

Why? Majken.

3 kommentarer:

lisa sa...

Snålt av oldisarna!

rickgordon sa...

Varför Majken är så motbjudande?
Filmporträtt här:
http://www.youtube.com/watch?v=3LxnXw1-Kjk&feature=channel

Majken Jackson sa...

Now du måste bajsa för mig, Arch enemy!