fredag 3 april 2009

Eye eye eye

Hej all. Med lättnad jag nu kan säga battle med mc-gäng är över. Med sorg jag kan säga att även mitt högra öga är över.



Helst jag inte vill tala om detta. Jag berättar only en gång. Then vi inte pratar om händelse again. Mc-gäng kom påpassligt när oldisar var ute efter ny dörr. Alltså Majken var öppet mål. De threatend och bollade mig mellan sig på mycket obehaglig vis. Ingenting jag kunde göra.

Finaly jag var tvungen att confess: jag bara kan curling. They screamed att jag var skyldig till dem en tjänst eller de skulle sticka ut ett öga på me. Jag vet inte vad det skulle hjälpa dem men till slut they did it. And left me all alone.

Anyways, oldisarna came home och rushed me to hospital. Lucky enough they had ett porslinseye med min colour som jag nu har instead. Tyvärr därför blogg i framtid kan bli aning ytlig och ensidig since jag inte längre har djupseende.

You will love me allways, Majken.

2 kommentarer:

Jonte sa...

Stackars, krya på dig!

Majken Jackson sa...

Yeah, faktiskt jag är lite skakad.