söndag 3 januari 2010

They partied like it was nollnolltal

Hej all. Finally jag har comed to senses och kan skriva om birthday. Jag was ordentlig firad, really. First moi and Oh Karolina met up at Avalon for drinks. Since det också är där my spanish lover bor, hans secretary came ner med smycke till rosett. Själv han var away på buisness. Det är så you make money.

The drink on höger is mine. Det är honey und hallon. Sweets for my sweet is my motto.


Pic under är från later på party. Kring rosett sitter jewlery from Signor, on head jag har pressy tiara från Chips family och then burk med cookies without kalorier. Det är för maintain size zero det står.

Close up. Också det ser ut att ha kommit little smuts on pic. Right above nose.

Sen det var assdance igen. Mrs Chips var very i gasen och rather hårdhänt när hon decided to dance with moi to Baby´s got back. A.k.a. ass-song. Jag gjorde my best men blev rather illamående. Också det är warm med fur-in-fur.

All and all jag är mycket happy med birthday. Pressys were ok and fireworks. Allthough jag would have wanted cake with my face on. Maybee it is too hard att göra stor beauty i 2-d. Majken.




Inga kommentarer: