måndag 11 januari 2010

More spå!

Hej all. Jag har so much to stå i med alla dessa spå. Nu det är ytterligare två. (Ni ser, rim kommer av bara fart!)

Nu till future for favvoblomma löjtnantshjärta:
Future kommer bright and clear,
lyssna upp och du vill hear!
Heja you and heja me:
this is år för koloni.
Future är resa till hjärtats trakter,
akta nu för vädrets makter.
Morska barn du ska frambringa,
i glas champagne ska skålen klinga.
Också det kom önska om spå för maskros, först jag var tvungen Googla since det inte är very posh flower. Sen future came:
Future håller many books,
du ska ge dem långa looks.
Ponny du får dansa fritt,
ingen tid till ritt.
Binda in du ska försöka,
papper ska få att föröka.
Om så future ger mig rätt,
du leva året mätt.
Puh, nu jag är totally slut! Paws are slapp och jag allmost kan inga fler bokstäver. Have to samla mig. Majken.

1 kommentar:

stina sa...

mer spå, pretty pretty majken please?

min blomma är hortensia!