tisdag 12 januari 2010

Ytterlig future tell

Hej all. Nu det kom ytterligare favv flower! Since jag är så inne in it nu, jag bara låter it flow.

Future for vitsippa:

Gullflower vitsippa,
för omvärld du fortsätter vara klippa.
Liten männska kommer in,
låt den vara i sitt skinn.
Hela future du har framför,
se nu till att kärna smör.
Sedan inte tappa money,
då du ej kan köpa honey.
Future for Hortensia:
Boll of flower,
gives you power.
Future kommer till till dig soon,
då du äter den med spoon.
Snarast du kan få surprise,
hoppas det är inte bajs.
Om det ändå poopbag är,
du bäst leave it där.
Också: all this flowerspå har fått mig thirsty. Jag måste admit jag kring nyår snuddade på tanke of white year. Faktiskt det var new year dag. Ändå jag nu känner sugen på Galliano faktisk. Måste kolla kitchen, Maj-Maj.

1 kommentar:

inkyblot sa...

Darling Majken, min favoritblomma är Convolvolus, what har du att say?