tisdag 30 juni 2009

Never-ever ranch

Hej all. Sorry for inte blogging på some time. You see: jag har legat avsvimmad in box! Because of värme jag got very weak. Sedan jag fell. I box det är säkert over 800 grader.

In faint jag plötsligt remembered en happening in my life. När den came to surface jag ville inte wake up. Ever. Jag var på trip till Neverland. Tydligen jag var invited by likhet på name. Alltså till Michael Jackson. Detta är all truth.

Anyway: at ranch a very odd dialog happend.

MJ-Billie Jean is not my lover.
MJ-Ok.
MJ-She´s just a girl who claims I am the one
MJ-Yeah...
MJ-But the kid is not my son.
MJ-... what ever.
MJ-It doesn´t matter if youré black or white.
MJ-I am dog.
MJ-I´m bad! (Och han grabbed my tail!)
MJ-Beat it! (It was such a thriller!)

Nu finally jag har awakened but for sure ni kan hajja det var hemsk faint? Också jag är still matt från värme. Since jag har munkorg jag kan inte breathe properly och tounge hangs out.

Jag tror jag start nedräkning till free nu, det kanske helps?
Majken.

Inga kommentarer: