måndag 15 juni 2009

Merci for saving me!

Hej all. Ny idé in mind: since det verkar svårt att free me kanske det är lättare att ersätta? Om nappers har me or different fighter of free speach in box kan inte spela stor roll, jag tänker. Huvudsak för dem är no free speach, och dessutom de allready har misslyckats kapitalt med stoping of min blog since jag har mobile.

Alltså: jag har gjort kampanj song. Melody is from Merci choklad advertising så people inledningsvis förknippar med good will.

I´m so happy I´m so glad that I´m in box
I´m in box and thank you meens Merci
Merci my little way of saying thanks, Merci for being box!

Tanke is annan free speaker nu söker sig till box och vi kan snabbt swich places. Then jag är free! Därför jag vill ni alla ska ajunga sång hela tiden. Gladly ni kan arrangera flash mob för singing.

I think mer och mer av sång. Faktiskt den nu är riktigt beautyfull.
Majken.

Inga kommentarer: