måndag 1 juni 2009

Tv på tip!

Hej all. Today insmugglat till box kom del of tv-tider. From newspaper. Nappers told me att blogga om det to show jag är vid liv still denna dag. Naturligtvis jag är.

"Sedan beger sig Fredrik till Uppsala och träffar hunden Majki som inte kan låta bli att jucka på andra hundar."

It is klockan nio och faktisk jag själv blir lite sugen att se. Tyvärr jag inte har tv in box.

Också ena napper och jag har en form av Stockholmssyndrom going. Vi knackar morsekod in rövarspråk to each other. Tyvärr napper har studder på knack så jag inte riktigt vet vad vi talk about.

Momajojkokenon. .---.-.--..-.-.--....-.-.--.-.-..-.-.-----.-...-.


Lolovove

3 kommentarer:

Jenny sa...

Majken, jag fattar ingenting av vad du skriver.
Är det syrebrist i boxen? Du behöver komma ut nu!

Jenny sa...

Eller för mycket Galliano?

Please Majken, bli räddad och åk till Stockholm, där är Fin-Maria.

Majken Jackson sa...

Sluta klaga and rescue instead.