onsdag 26 maj 2010

On run!

Hej all. Jag nu har shake of Mother Superior for good. Hon var on me day och night antingen det var this eller that. När jag lämnade vind för våg in anger jag inte ens fick med outfit jag came in.

For long jag stod on roadside och waited för lift. Tyvärr det är svår att hich hike utan thumbs och jag fick stå long.




Finally jag fick napp. Det var rather crappy car men jag andades only genom mouth och klarade undan odör fairly. Jag var så hungry since Mother Superior har förvägrat me food lately for not being soulful enough. När jag såg chipspåse in front of me jag stretched paw slightly men fick bannor genast.


Straff var åka in back seat. Jag still är hungry och a bit lost. Jag don´t know where vi åker men jag kan feel it is north! I better go check ut tjejoldisen och den där slut of hers, jag tänker.






Inga kommentarer: