onsdag 12 maj 2010

Free at last!

Hej all. Lately det har varit problem blogging igen since jag nu är på rym. Det all started med Mother Superior wanting to take moi på loppis! Jag var så discusted jag blev arg.

Efter jag blev arg M.S. started hytting med finger at me och skrika. All var pinsam och mycket stor scen ställdes till. People ställde att watch. Jag hade inget val but åla ur medeltidklädsel och run!
Jag sprang fast som sjutton och hela tid jag hörde heart klonka i breast och Mother Superiors steg behind me. At last jag hittade hide out. Jag såg Mothers boots run fram och tillbaka looking for me och jag heard her radband skramling. Inte ens det är gjort av real pearls.
Efter little nap (running och fear is tröttande) jag stepped out och äntligen jag var fri again! Nu jag har lovat själ att aldrig försöka bonda igen. Till psyke det är nu locked och jag tror vi båda är lika glada.
For now, Majken.



2 kommentarer:

Majken Jackson sa...

Attans, jag är så snygg till flowers!

rojo sa...

Run Majk, run!