måndag 14 december 2009

Strange dream

Hej all. Den här night jag hade mycket weird dream. First jag kunde inte sleep at all, jag bara tossed och turned. Sedan jag drömde vi again var på junta at girls place. Instead of allting going fridfull det blev fight.

All fight started över mandelkubb. For diet mandelkubb is the best since den dry ut all vätska ur body och after poo du är superslim. Vätska often make fat look. Naturligtvis kubb var for moi. Before första bite gang of lizards showed up! They had me i corner och var mycket frightning. (Probably pic med sprättad fur had skrämt up my senses earlier.) Anyway, just före attack jag var awake. Just a bit svettig. Still size zero. Maj-Maj.

1 kommentar:

inkyblot sa...

But du vet they would never göra något dumt, inte ens in dream. They är very töntiga when it comes to the kritan, vill bara glassa med chicks och ligga på beach och äta kött, ej hund. Men kanske mandelkubb.