tisdag 29 december 2009

My eve of destruction

Hej all. You know hur det är mit vinterns alla fester och holliday spirit. Jag helt enkelt inte har haft time to blogga. Därför jag vill ta er back to julafton nu. Once upon a time, som man säger. Också det var gullgull dogs on TV. I felt a bit empty och lonley. Although jag har pearls and all, de inte utesluter fellings.

Everything var sådär cozy och julig. Inside jag felt empty fylla av annat. Det var rage! Plötslig jag var mycket arg! All this holliday shit had gone to my head och jag var nära explodera. Som ni hajjar explodera inte är passande around porcelaine. Jag had to find annat utlopp.

Jag looked around och där var shit töntig peppihouse tjejoldie och mostly Oh Karolina had byggt. All anger samlade upp och riktades mot peppihouse, det var like laserstråle! Jag bara shook på plats.

Then, finaly there was release. Mys är över. Jul är for suckers. Majk out.





Inga kommentarer: