torsdag 5 november 2009

Stop this madness!

Hej all. Som ni kan see the virking has totally gone över styr. Tjejoldie nu har virkat me en 70-tals outfit. Hela tiden hon nynnar: Hagamänniskor, samla era krafter... etc. Också jag har hört Ååh kvinnor, men då hon är på lång distance. Hon vet very well jag hatar hippies och kan go long för att stoppa. Och nu detta, outfit av flum. Just wait till hon ser jag har puked i halsduk.

On top of det, jag har nu hel vinter-wardrobe men ingenstans to put it. Som you can see it is crowded på hylla och very little plats för me to shine. Tyvärr moi har tummen mitt i paw så I need help med walk in closet. Anmäl via Kommentarer. Majken.

3 kommentarer:

F.d. Förakt sa...

Poor Majk, du ser verkligen ganska pissed ut

Majken Jackson sa...

Du kan hjälpa bygga?

F.d. Förakt sa...

maybe. förresten:

http://i276.photobucket.com/albums/kk34/feministing/darth-vader-dog-costume.jpg

-en man för Majk?