fredag 20 november 2009

Moi so tuff

Hej all. Nu jag try ny outfit style. Mindmap är hip-hop+JC-rock ni är med? Jag har plan att tatoo någon form av ordspråk on inside of tass. Probably med some kind of old bokstäver så only jag och my closest vet vad där says. To alla andra det looks like something ur Saga om ring. Wich by the way är shit-boring film.

Bara jag haft fingers style hade included tumring. Också jag kommer att göra highlights in fur och learn att åka snowboard nu till christmas. Probably jag kommer be invited to fjälls of rather pale, skinny guy med black hår in front of eyes. På snowboard jag är natural since jag redan har en stiff position with paws. Hela tiden jag kommer ha this mössa. Not för att jag har bad fur day, bara för det är style nu.

Åsikter mottages tveksamt, Majken.

2 kommentarer:

lisa sa...

tuffast i stan. och pulka... erhm... snowboardbacken.

Majken Jackson sa...

Åh, du skojar. Funny.