måndag 14 september 2009

Tyra och moi

Hej all. Nu jag har idol. Hon heter Tyra Banks och har allt. Också hon är i own tv programs som går dagen lång. Jag aldrig behöver sluta titta. I ett det är tävling för models, ni kanske har sett? Det är very spännande och fantastiskt. Mycket man kan lära av Tyra och shows. Själv jag har ny kunskap input all day long.

Också det lär i style och etikett för white trash. Educational. All kan hitta fitting nivå in show. Anyway, dagens citat jag vill spread:

If you can´t see the camera, the camera can´t see you.

Jag får shiver när jag read it. Det är så true. I can´t bestämma moi om det är most deep or bokstavligt. Jag ska hjälpa Tyra save the youth och the world! Ingen ska vara pregnant teen på min watch! Majken.

3 kommentarer:

F.d. Förakt sa...

Go rädda tonåringar Queen Majk! Det är bra att ha en good cause att ägna sig åt när man är rik och vacker. Kanske en gala?

Majken Jackson sa...

Oh, kanske en gala! What an idea jag kom på. Jag är som snille och smak in box.

F.d. Förakt sa...

schnille och schmak in box!