måndag 21 september 2009

Ok computer

Hej all. Finally dator has come home! Kill oldie had it på work. All night long. Imposible för mig att blog. Alltid han ska put käppar i mina hjul.

Anyway. På saturday Oh Karolina och kille som trodde jag var katt, sen inte, visited. Oh Karolina did fitting on me för outfit. Hon made outfit all by self! Mit garn.


Som ni can see she is mycket focused. Jag är impressed men impatient. Hög svansföring är importent för moi.

Först ut från small factory of her hands came basker. Perfekt for höst och mycket modern.

Then, för hemmakväll och days utan regn kom slippers. Mit boll. Bra.


Finally, som krona på moi det kom kuvertväska. Outfit är mycket St. Patrick day inspirerad. När den är igen? Mest jag tänker det är hyllning till St. Patrick Swejtzy.


Också light på pic är mycket dramatic. Som moi. Thanks a bunch Oh Karolina! Jag är mycket happy. Majken.




5 kommentarer:

F.d. Förakt sa...

Mistress Librarian hälsar ödmjukast att det var en ära att få klä the Majk och att St Patrics day är 17 mars, samt att hon önskar bilden med hennes dubbelhaka removerad från bloggen. Själv tycker jag att vi utnämner 17 oktober till St Patrick Swejtzys Day och att Mistress klär i dubbelhaka!

Jonte sa...

Mycket tjusigt!

Majken Jackson sa...

I know mycket tjusigt! Tyvärr ingen hänsyn tas till dubbelhaka. Tips dock: ha my hållning på face och dubletter aldrig uppstår.

inkyblot sa...

Very very stiligt, jag är mycket impressed! Jag föreslår nu att vi virkar en armé av slavar till Miss M, such as PT, vegan chef, personal shopper och massös?

Majken Jackson sa...

Yeah! I can´t belive ingen har föreslagit detta before! Start virking, Majk.