onsdag 25 mars 2009

Male bonding

Hej all. Ikväll killoldis och killen som trodde jag var katt, sen inte, ska bonda. Tjejoldis och jag har bunkrat up in front av TV och tänt ljus. Då jag har mysbyxor det blir ingen outfit idag.

Också: mc-gäng nu har trappat upp. De har gett mig mobil att svara i whenever de ringer. När ever de ringer jag måste också göra något. Vad jag inte vet ännu. Någon som haft contact med gäng och vet vad jag kan vänta?

Antagligen de vill bara göra surprise party, men ändå jag är lite worried. Vad ska jag ha på mig?'

Majk out.

4 kommentarer:

lisa sa...

Den lilla svarta går väl utmärkt vid alla tillfällen?

Victor Dahlberg sa...

Tack för lånet av killoldisen - han är en trevlig prick! // Killen som trodde du var katt, sen inte.

lisa sa...

Victor, du borde nog skämmas lite.

Majken Jackson sa...

Det är poäng! Om än inte tagen...