torsdag 5 mars 2009

Bissy bissy!

Hej all. I weekend jag har två abbonemang. Antagligen det kommer bli much moore framöver då jag är bloggdrottning nu. Eller som på ungerska: bloggkinga. Anyway, en av grej bara oldisarna var bjudna till. Sedan bjud kom täckt som question till mig. I pretended jag inte visste jag var welcome, för att inte tappa ansikte. Naturligtvis jag visste.

Också jag vill veta who is "Anonym" på comments!?? Jag kollade hörn vid seven-eleven, den var helt tom. How ever jag är öppen för romans. Men först uppgift om årsinkomst.

Love, Majken.

1 kommentar:

lisa sa...

Naturligtvis är du välkommen till Majjona! Vi vet ju att du är en mycekt upptagen person, och antog att du hade bättre för dig än att komma hit, därför fegade vi lite med inbjudan. Men Cointreaun står på kylning, drinkparasollerna är uppfällda!