torsdag 15 juli 2010

Real släkt!

Hej all. Ytterligare follower har tillkommit to family of mine. Denna gång det är real family. We allmost grew upp together somewhere på Väschötaslätta. Ofta man inte tänker om moi jag skulle vara brought up på landet - in fact inte brought up alls. Men nu det är sanningen. Själv jag ofta tänker det var Paris, men faktum kvarstår: det var liten håla.

Anywho jag och Stefan är cousins, jag lived länge på hans grandmothers kennel. That was före jag blev discovered som star och flyttade till oldisarna.

Stefan: Galliano har brought så many minnesluckor on moi. Kan du please uppdatera om mitt past?

Jag fanns till, därför finns jag. Majken.

1 kommentar:

Stefan sa...

Det är en avlägsen tid, dåtiden trots att sådana som oss egentligen inte blir äldre.

Kommer du ihåg din bror? För att citera min farmor (och din fostermor): "Han heter Silverprinsen men vi kallar'n för Svarte Petter.".