lördag 19 juni 2010

New side of moi

Hej all. So mycket har hänt now for moi att jag helt forgot att blogga. Detta jag vill kompensate genom att blogga live from prinsesswedding today, som all framstående samhällsanalytiker.

Anywho: First jag must tell you, jag har funnit place in heart for Jeanette. Hon nu är som syster for moi. Också jag har lämnat Karsta, jag now know att tjejoldie och Jeanette take good care of varandra.

När jag närma Gbg again jag får samtal från Mother Superior! Jag trodde first hon ringa att skälla on moi så jag var cold på vioce. Dock inte hon skälla. Det turns out att efter jag left henne hon experienced avholyfication. Jesus Christ Superstar uppenbarade för henne och sa han inte existerar och hon nu must find ny path i life. Since hon redan var på Loppmarknad steget inte var long till sporadisk fyndande. Her nya sanning nu är shopping och det turns out hon och jag har mer gemensamt än ever! Också hon nu kallar sig Mother Material.

Hörs soon, Majken.

Inga kommentarer: