fredag 5 februari 2010

Again lur!

Hej all. Länge det har varit känt att killoldie spend moore time på beerblog än mit me and blogg. Somehow jag nu har förlåtit honom. Anyway: nu också tjejoldie har funnit intresse outside of moi. All time she stickar, virkar och looks på bloggar om handcraft. Other day jag sa to her: Om du ska va med yarn all time - at least make något glamourös for me, will you!??


Today hon kom hem me smile och sa hon hade varit i garnshop. Hon plockade upp nylon bag och went on och on på how praktisk och prisvärd it was. Naturligtvis ni vet att praktisk means boring och prisvärd är cheap. Still jag had hope dock, glamour och beauty kan vara small. Probably in botten av bag.



Tyvärr det var bara empty i. Också det var hard att backa out. Jag är lonely. Majken.

3 kommentarer:

F.d. Förakt sa...

Pauvre la Majk, ingen attention! Sticka är beroendeframkallande, Matte är ocskå fast. Kanske man kan skicka dem på avvänjning...

Unknown sa...

Hemsk gärna! Jag google around a little.

Majken Jackson sa...

Fuck! Tjejoldie snook in på sida och kommented as if hon var jag. Big fel hon gjorde dock: jag would never erbjuda to something that lättvindigt. Googla sliter på paw.