torsdag 26 februari 2009

Jag är blogg.

Hej all. Igår oldisarna pratade med kille som sa att han gillade my blog. Också han trodde att jag var en katt! Tjejoldisen ville inte berätta för mig, med rädsla att såra feelings. Ändå, efter att hon lagt sig, killoldisen sa det till mig. Sedan han somnade på soffan som alltid.

En filminspelning ska hända i vår hood. Movie kommer att heta "Snabba cash". Tydligen den handlar om pengar. Antagligen jag kommer spela huvudroll, om huvudroll är male jag kommer vara älskarinna.

Också jag kollade igenom mina gamla inlägg från när jag var homeless. So sliten jag såg ut! Tur att jag nu har tillgång till husåll med balsam.

Anyways, see you on the other side of fame! Majken.

4 kommentarer:

lisa sa...

Katt? Det var det värsta jag har hört!!!

Det finns en hel del gangsta-roller i Snabba chash, det kanske skulle vara något för dig?

Majken Jackson sa...

Jag tror jag snart är vid filmen. Antingen gangster eller älskarinna, jag sa till dem.

Anonym sa...

Jag har funnit och är kär

Majken Jackson sa...

Hoppas du är rik, i så fall jag kan också vara kär.